چه مدت طول می کشد اگر مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله 5 می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول می کشد اگر مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله 5 می شود

بیماری کلیوی یک فرایند است که عملکرد کلیه به تدریج از دست داده است. در درمانگاه، آن را به پنج مرحله با توجه به نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و سطح کراتینین سرم تقسیم شده است. به طور کلی، این بیماری می تواند بدتر شود با گذشت زمان. و مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله آخر است و محروم زندگی بسیاری از مردم است. بنابراین، بسیاری از مردم به آن زمان ممکن است برای نارسایی کلیوی توسعه در مرحله 4 مرحله 5 مراجعه کنید.

این زمان بسیار اگر مرحله 4 از نارسایی کلیه مرحله 5 می شود طول می کشد؟پاسخ های مختلف از یک بیمار به دیگری است، به عنوان امید به زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به عنوان آن را نیز به عوامل زیادی مانند شیوه زندگی، عوارض، درمان و خلق و خوی تحت تاثیر قرار ، etc.Therefore بنابراین، لازم است برای شما برای کنترل این عوامل و جلوگیری از آنها را از تبدیل شدن به عوامل خطرناک که باعث تشدید این بیماری است.

به منظور جلوگیری از مرحله بدتر شدن نارسایی کلیوی 4 در مرحله 5، اول، شما نیاز به درمان های مناسب برای کنترل این عوارض و بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان درمان موثر، "چهار" یک "درمان گزینه خوبی برای شما می باشد. از آنجا که آنها می تواند کمک به از بین بردن مواد سمی در خون و بهبود عملکرد کلیه است. همچنین، یکی از چهار درمان پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی، همچنین دارای عملکرد محافظت از کلیه و عملکرد کلیوی بهبود یافته است. از طریق تصفیه خون و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض نیز می تواند کاهش داده شود. بنابراین، می تواند از پیشرفت نارسایی کلیه با موفقیت کند. بنابراین، ضروری است برای شما برای انتخاب یک درمان مناسب است.

علاوه بر این، آن را نیز لازم برای تبدیل شدن به یک سبک زندگی خوب است، مانند ماندن نیست، سیگار کشیدن و نوشیدن نیست، خوردن و نوشیدن بیش از حد و خوردن یک رژیم غذایی معقول. در نهایت، حفظ نگرش مثبت نیز می تواند کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه کمک می کند.

در نتیجه، کسی نمی تواند پاسخ قطعی در زمانی که به مرحله 4 توسعه به نارسایی کلیوی در مرحله 5 را، با این حال، می تواند زمان توسعه را در مرحله 5 سوالات renal.Cualquier شکست طولانی، لطفا kidney-support@hotmail.com ارسال آنها را به بیماری، و در مدت کوتاهی پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه، فیلتراسیون گلومرولی، سطح کراتینین سرم ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: